onsdag 4. desember 2013

Mye vær i sikte

Det ser ut som om vi går et stormfullt døgn i møte, så jeg har sent guttene ut for å berge Julenissen med lys.  

Jeg våknet forresten opp til mørklagt hus i natt, da hadde det kommet fukt i en koblingene til ute julelysene.  Har opplevet det før så jeg visste med en gang hva det var selv om mannen i huset på forhånd hadde forsikret meg om at alt var vær sikkert. Nå er han selvfølgelig reist på jobb så jeg fløy rundt i hagen midt på natten med mobilen som lommelykt!  Alle våre lommelykter ligger på hytten så takk og pris for moderne telefoner!

Bilde fra Golten på Sotra tatt i november.





4 kommentarer:

LarsenFoto sa...

Uværet har definitivt kommet hit også! Strømmen har vært borte flere ganger, og trærne blåser overende.. Artig bilde!

Gry sa...

Tusen takk!

RuneE sa...

Der skulle du definitivt (ikke) vært i går!

Hagen i Vest sa...

Hei Gry! Fantastisk bilde fra Golta! Har vært noen ganger der ute med kamera. Kjekt å finne frem til bloggene dine :) Jeg fulgte deg på Instagram men har ikke vært aktiv der på over 1 år. Måtte ha en pause fra nett av forskjellige grunner. Nå gleder jeg meg til å kose meg med kamera i hagen :)

En fin helg til deg fra Tone