onsdag 4. desember 2013

Hei igjen!

Lenge siden sist! Men nå skal jeg forsøke å være "innpå" litt igjen (om jeg bare husker hvordan jeg gjorde det.... :-))

Det har ikke blitt så mye nye bilder det siste året.  Grunnen er at jeg fikk meg nytt kamera til jul, Nikon D600 men det har vært mer på "sykehus" enn hos meg....  Men nå fikk jeg akkurat melding om at jeg kan hente det igjen etter at det har vært til reparasjon for 3. gang.  Jeg gleder meg slik at jeg har nesten vondt i magen!  Så jeg krysser fingrene og håper at verkstedfolkene til Nikon denne gangen i det miste sjekker kameraet før de sender det tilbake.  Jeg har ikke helt troen, men jeg førsøker å være optimistisk!


3 kommentarer:

**Perler på snor** Dorthe sa...

Dejligt at du er tilbage igen!
Håber det går ok med kamera!

:-) Dorthe DK

RuneE sa...

Hyggelig å "se" deg igjen, og det med nytt fullformatkamera - det må jo bare bli bra :-)
Håper at servicefolkene gjør jobben sin :-)

Gry sa...

Takk Dorthe og Rune!