lørdag 8. september 2012

Tilbake

Tilbake til dalen med fossen. Her må jeg tilbake enda en gang, men da håper jeg himmelen er litt mer spennende og at det virkelig gnistrer av høstfarger. Jeg krysser fingrene og håper det ikke blir slik som i fjor høst da bjørkebladene fallt av bare så altfor fort.
Du ser fossen nesten overalt i dalen. Men så stor som den er er kanskje ikke det så rart.....
 På denne sletten ved elven kunne jeg godt å tenkt meg å slå opp teltet en fin sommerdag!
 
De som bygde Monstermastene i Hardanger har vært her også.  Men de har ennå ikke ryddet etter seg..... 


12 kommentarer:

Κωστής Τζαγκαράκης sa...

Beautiful place. Serene.
Costas

Irene sa...

Nydelige bilder ... ja, dette landskapet er virkelig noe å komme tilbake til. Ulike årstider og forskjellig slags vær!

Ha en fin søndag!

Irene

RuneE sa...

Jeg virkelig likte disse fargene - det første bildet ga akkurat den høststemningen vi nå venter på å finne foran linsene våre :-)

Anne sa...

Dette bare må da være paradis på jord :-) sett noe så vakkert som ditt første her Gry, jeg klarer nesten ikke ta øynene fra bildet jo...

Ble grepet av et lite øyeblikk vedmod i dag tidlig jeg. Her regner og tåka ligger lavt, og jeg frykter denne høsten passerer uten at en får de fine turer å :-( men må vel ennå bare forsøke holde humøret. Hjalp disse bildene da :-)

Fin fin søndag ønskes deg. Klem.

munchow sa...

Herlige landskapsbilder!

eileeninmd sa...

What a pretty place, gorgeous photos!

Ingvill sa...

Fantastisk flott plass, nydelige bilder... Til tirsdag starter jeg opp igjen fotoutordringen på skipperfruas fotoblogg...Utfordringen et "vis meg ditt bilde denne uka" Det er et valgfritt bilde du gjerne vil vise frem.Hvis du vil må du gjerne bli med... Ha en fin helg, klem

Lasse sa...

Otroligt vackra bilder !

Irene sa...

Så vakre farger og stemningfylte bilder. Nydelig blogg du har! Følger deg ;)

Maria José sa...

Mange tak til deling interessant blog, og alle artikler er fantastisk, det er virkelig nyttigt at altid elsker at læse din besked og vi håber næste artikel til at komme og efter det er positive.
voyance par mail

distribution prospectus paris sa...


Hej,
Jeg opdagede dit websted for et par dage siden, dette er et sted, hvor jeg har det godt. Tak for alt!

Anonym sa...

What a pretty place, gorgeous photos!

agence de voyage maroc
hotel sud marocain
circuit sud maroc