søndag 2. september 2012

Høstfarger på vei!

Høstfargene på trærene begynner så smått å komme. Tilbake til denne dalen vil jeg om en uke eller to når det virkelig gnistrer av farger. Litt sol hadde heller ikke vært å forakte.... men det ser ikke så lovende ut på langtidsvarselet.
Dette bildet ble tatt like før jeg skadet foten så jeg vil videre innover dalen for å se hva som er der.  Har aldri vært der før men jeg er utrolig spent på hva som skjuler seg bak svingen.  For dere som er lokalkjente så er det Fossen Bratte langt i bakgrunnen eller "Brudesløret" på folkemunne.  På vei opp på Kvamskogen når du kommer fra Bergen.

12 kommentarer:

maj sa...

Såå utrolig vakkert!!! Flotte farger!
Nydelig bilde:))
Ha ei fin uke:))

Κωστής Τζαγκαράκης sa...

Wow...!!!!!!!!
Some magic landscape.
Costas

Anne sa...

Jøjje min for en natur!!! rett og slett til åå miste pusten av Gry. Og elva som går innover i bildet, har snakker vi vakker komposisjon du, enormt!!

Alberto Oliver sa...

Men for noe så super FlOTT!! ja, Anne sa det: "rett og slett til å miste pusten av Gry" og selvfolgelig dette er!! Hvor mye jeg elsker bildene dine,,,så mye så mye!!

Stor klem og fantastisk uke :)

Jill c",) sa...

For en atmosfære med vakre turforhold! Ja her kunne jeg virkelig glemt tiden en lang stund:)))

Md Raju sa...

I just found your blog and want to say thank you ! It is really nice post thanks for sharing and just keep up the good work !


greenbaypackers | philadelphiaeagles| pittsburghsteelers|newyorkgiants


Bakul sa...

Wonderful, This is an awesome blog. ipad Video

Bakul sa...

Wonderful, This is an awesome blog. Unlimited Movies

Bakul sa...

Wonderful, This is an awesome blog. Special Effect

Bakul sa...

Wonderful, This is an awesome blog. Forex

Bakul sa...

Wonderful, This is an awesome blog. Stock Commissions

Voyante amour sa...

Good article! Thank you so much for sharing this post. Your views truly open my mind.