lørdag 1. september 2012

Fjelldal

På tur i dag gikk vi innover en skogsvei og jammen klarte jeg ikke å trakke på en liten stein i en nedoverbakke slik at jeg falt noe skikkelig, buksen gikk det hull i og leggen min er skrapet opp så den ser ut som en kjøttkake..... Nesten som å falle på flat mark.... Men jeg må holde meg i ro så nå går jeg i gjennom bildene fra sommerferien vår.
 
Dette bildet er tatt oppe ved Sysendammen på Hardangervidden. Jeg anbefaler alle som er i nærheten å ta turen oppom for det er flott utsikt både "forover og bakover"!

7 kommentarer:

RuneE sa...

Det ser ut til å ha vært en fargerik opplevelse - både turmessig og billedmessig :-)

marit´s,,, sa...

Så vakkert det var der da Gry ,nydelig bilde.

Så kjedelig at du har skadet benet ditt , det var godt du ikke brakk noe.

God bedring , Maritklem.

Gunnar H. sa...

Fargerikt og flott!

God bedring!

Wenche sa...

Huff da, ønsker deg God bedring :0)

Wenche sa...

Veldig fint bilde :0)

Wolfgang sa...

Wonderful landscape and sky!

roselora sa...

Hei,
Jeg oppdaget nettstedet ditt via facebook.
Din karriere er grenseløs kopi motet ditt.
Du har rørt meg, og jeg beundrer,
Jeg berømmer deg for alt arbeidet ditt, og jeg ønsker deg en lys fremtid full av farger


voyance gratuite par telephone