tirsdag 26. juni 2012

Ekstremsportutøvere er ikke som andre utøvere!

Ekstremsportutøvere er ikke som andre utøvere..... :-)
Det er smeltevann fra snøen i fjellet så våtdrakter er på sin plass.
Hjelm er også lurt å ha på for farer lurer alle steder! Brillene er jeg litt mer usikker på om de virkelig er nødvendige eller om det er mer for "looken"
Det var sykt gøy.....
Han minner meg om en liten Teletubby med kameraet på hjelmen....
Bildene er tatt på første turen med rafting. Dag 2 var de mer varme i trøyen og mestret det bedre. For de interessete har jeg lagt inn videoen yngstemann har tatt med GoPro kameraet sitt. Egentlig har fikk han det for å filme når han kjører slalom men nå har han jo funnet et nytt bruksområde.


De fikk en lang spasertur for hver gang de skulle ta ny tur så en "bivirkning" er at de er veldig trøtt om kvelden....

9 kommentarer:

HansHB sa...

Herlig bildeserie. Og, båten ble ikke spjæret opp heller?
Ha en fin kveld!

marit´s,,, sa...

Å så flinke og tøffe de er , ja dette var nok moro .

Flotte bilder Gry , Marit.

Gry sa...

Ikke akkurat spjæret men hull! Så nå leter jeg etter noen
som selger lappesaker......

Det ser virkelig gøy ut Marit. Hadde det vært litt dypere vann hadde jeg nok hevet meg med selv!

Sissel sa...

Flotte bilder! Skjønner ikke noe tørr å drive med rafting, jeg hadde vært alt for redd for å ramle uti og bli tatt av strømmen! Tøffing han her tydeligvis.

Ha en fin dag!!

Anne sa...

Ohoiii dette ser skikkelig arti ut!! å som jeg skulle likt å ha prøvd :-) tøffinger Gry.

Klem.

RuneE sa...

Dristig ung mann! Han har en stor raftingfremtid :-)

Jeg tror jeg holder meg på land og maler. God Sommer!

Irene sa...

Kule og tøffe bilder, Gry! Håper du fikk tak i lappesaker :)

Ha en toppers helg .. og god sommer! Ireneklemmer

Medium serieux sa...

Ditt nettsted er magnifique.Souhaite at vi har tilgang til den raskere.

Wenche sa...

Åååå dette så jo kjempegøy ut...har så lyst til å rafte jeg...må se å få gjort det snart :0)