mandag 9. april 2012

Sistemann hjem!

Påsken er over og den siste skigåeren lunter hjemover!

7 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Ja nå er påsken over for denne gang.
Det er helt greit å komme i gjenge igjen synes jeg.

Det er jo ikke så verst med snø til å gå på ski der du er Gry.

Fint bilde , Marit.

Tone Annette sa...

Flott stemningsbilde av den siste skituren denne påska:)

Anne sa...

Vips var den over, helt ufattelig, men det har da vært noen gode dager med fri selv for en trønder!

Skiftende skydekke kan en vel neppe kalle vårt, det har stort sett vært grått, uten sikt og snø all mass, men heldigvis så våt at en ikke har trengt måke stort. En tur har det nå blitt hver dag, mest for å holde humøret oppe. Lite foto å, lut lei vintermotiver som jeg skal si det, og ikke akkurat det helt store på min kant av landet. Heldigvis har jeg kunne rote litt i mitt Afrika arkiv for litt redigering og følelse av varme.

Ser dere både har hatt ski på beine og hytteferie og det er jo slikt som hører til det, Sikkert vært helg kjempe Gry.

Klem til deg med ønske om god ukestart igjen.

RuneE sa...

Velkommen tilbake til regnet :-) Det var noen fine, men akk så kalde dager i lavlandet. men man så da tegn til vår også :-)

Voyance gratuite immediate sa...

Jeg liker ditt nettsted og hva som er inni. Så det er min tur til å si gratulerer til prestasjon og ønsker deg lykke til oppdateringene.

Wenche sa...

Måtte jobbe påsken i år, men er jo så fint at jeg kan oppleve den gjennom deg...jammen fyker tiden avgårde...men er jo godt at våren er her :0)

rosy123 sa...

Jeg har bladd nettstedet ditt, og jeg vil gratulere deg! Full, behagelig, kort det er veldig attraktiv! Fortsetter ..... lykke for fremtiden


Voyance serieuse