mandag 16. januar 2012

Harepus var her!

I helgen så vi utrolig masse harespor i snøren. Vi så også steder hvor de hadde gravet ut små huler i snøen. Ikke vet jeg om det var for å få tak i mat eller om de har tilbrakt natten der. Det er i hvertfall spennende å gå på tur når du ser slike ting i naturen. Det neste blir vel å stå opp grytidlig for å få sett harene også og ikke bare sporene etter dem! Eller har du like stor sjanse for å se dem om ettermiddagen i skumringen? Den tiden passer bedre døgnrytmen min....

13 kommentarer:

RuneE sa...

det var skikkelig - vi må klare oss med spurv. Men så har vi jo ikke snø heller - ennå.

Anita sa...

Herlig å sjå spor i naturen! Veit ikkje når de er mest aktive, muligens når natta er på vei bort. Trøsten for deg må kanskje vere at helga her på vestlandet skal bli ganske bra, så muligens er det verdt å ta ein tidlig kaffikopp, under eit tre med eit varmt teppe rundt seg! ;-)

Ingvill sa...

Så koselig å finne spor etter harepus, jeg vet ikke når de pleier å rusle rundt. Sikkert ikke lett å få øye på i skumringen heller. Håper du får sett de. Kos deg, ha en fin uke:O)

Irene sa...

Så spennende da! Og koselig! Jeg hadde blitt veldig glad for å møte harepus og fått et bilde eller to!

Ha en fin uke, Gry!

Ireneklem

Kate-Marita Pettersen sa...

Så koselig med besøk av lille harepus og morsomt at du fikk fanget sporene:))

Lasse sa...

Fin bild o perfekt komposition !

Wenche sa...

Så gøy, får bare lyst til å dra på fjellet jeg når jeg ser dette. Gøy å se harespor....jeg så plutselig klovspor i hagen i dag...lurer på om det er elg...midt i Oslo - ikke helt vanlig ;0) ? Men skulle gjerne sett det når dyret var her...;0) Ha en fin dag Gry ! :0)

HansHB sa...

Dette var flott!
Ha en fin dag!

Håvard Flaatten sa...

Kreativ og godt sett. Likte dette Gry
mvh
Håvard

Alberto Oliver sa...

Din blogg er så kjempekoselig kjære Gry !! Jeg kommer hver gang og får et så stort smil malet i ansiktet mitt :) ,,,med alle de nydelige bilder, steder og farger !! Mitt favoritt er du !! Du har alltid vært :):) og skal alltid bli !!

Stor klem kjäre vennen min :)))

Fjällripan sa...

Det är roligt att se spår i snön, här syns också många harspår, men det är länge sen jag såg nån hare...:) Fin bild!

tarots gratuits sa...

For en tid siden at jeg kom til bloggen din og jeg må si at det alltid er interessant!

Wolfgang sa...

Beautiful abstract photo! Like your image composition - only the traces in the snow or only the tree would have been boring, combined however and with this focus on the tree and its details I love it :)
Regards -Wolfgang