onsdag 21. desember 2011

Duften av jul!

For å få kabalen til å gå opp før jul har vi i kveld pyntet juletreet og pakket inn alle gavene! Så nå sitter jeg nå her og knatter på pc`en og kjenner den herlige duften av gran i stuen. Herlig!


Jeg hengte opp noen julekuler i buskene utenfor stuevinduet litt tidligere i dag for å ta et bilde, så ekte snø har jeg ikke i stuen! Snehvit, kaninen vår lurte fælt på hva det var vi satte inn i stuen. Jeg tror hun tenkte at vi i det minste kunne ta inn et tre hun ville like å gnage på!

13 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Å ja det lukter så godt , grønnsåpe og juletre da er det jul.
Nydelig bilde.
God jul i heimen , klem fra Marit.

"Perler på snor" sa...

SMUKT billede, Gry. Jeg nsker glædelig jul fra Danmark! Klem.

Torunn sa...

Det har jeg også Gry..pyntet juletreet :) Luften går liksom litt ut av ballongen når julekvelden er over, plutselig er alt man har forbered fått en slutt :-) så er det jammen meg et nytt år! Ønsker deg og din familie en gledelig jul og et godt nytt år. Klem Torunn.

Laura~Pretty Pix sa...

Lovely Christmas image, Gry.
May you have a joyous Christmas!

Bjørg 47 sa...

Nydelig julekule. Det er da jeg savner juletre, men vi er ikke hjemme i julen, og hele leiligheten er 48 m2, så det er egentlig ikke plass, heller. God jul, og kos deg masse. gleder meg til et nytt år med bilder fra deg. Klem.

Sissel sa...

Jepp, Nordåsvannet...

Flott bilde! Nydelig julepynt!

Og lurte litt på om du hadde gått amok med snøsprayen!

Ha en finførjulstid!

Hilda R.B sa...

Så fint det ble med snø!!! God ide dette. Oi, er du ferdig med pyntingen også. Heldigvis mange dager igjen...
Kos deg med juleduften.

CameraCruise sa...

Så nydelig og kreativt.
Her regner snøen vekk igjen.
Ønsker deg og dine en God Jul og et Godt Nyttår.

Marias Teater sa...

Søtt og nydelig!

HansHB sa...

Nydelig!

RuneE sa...

Dette måtte jo være fra "vinterhagen". Dropp treet inne og heng opp bildet isteden :-)

God Jul til deg og dine!

Irina sa...

Your latest photos make me smile and feel as if I am 5 years old again. Thank you.
And Happy Holidays to you and yours!

Voyance sérieuse par telephone sa...

I really love what you do, bravo! Thank you very much for sharing with us this article.