tirsdag 8. november 2011

Så søt, så søt!

Vi har fått en ny gjest utenfor vinduene våre! Kaos, en fugl som griser slik og hiver mat ut av fuglebrettet har sørget for at Nøtte også får mat. Vi oppdaget han første gang i helgen og ungene er villt begeistret. Når vi ser ut på den så kikker den tilbake på oss, og ungene synes det er mer spennende enn dataspill! Men akkurat det avtar vel nå nyhetens interesse har lagt seg kjenner jeg dem rett.

Bildet er tatt gjennom et ikke helt nyvasket vindu....

9 kommentarer:

Grete - sirdalsrypa sa...

En veldig søt gjest du har fått :))
..og vinduet er da renere enn mitt hihi

Κωστής Τζαγκαράκης sa...

Eat as much as you can. You dont know if you will find it tomorrow.
Great shot Gry.
Costas

RuneE sa...

Du behøver ikke be om unnskyldning for vinduet - slikt se ikke jeg :-)
Derimot ser jeg en svært hyggelig gjest og et bra bilde!

Hilda R.B sa...

Bildet ser helt perfekt ut!! Nydelig. Så heldige dere er som har slik en fin gjest. Får nyte bildet ditt for vi har ikke ekorn i vår fauna. Ha en riktig god uke til deg.

marit´s,,, sa...

Å ja de er så søt , en kan kose seg med sånne gjester.
Fint bilde , klem Marit.

Sissel sa...

De er bare så søte!!!

Ja, bildene fra byparken er tatt med stativ, lukketid på 2" og F/10.

Ny fotokveld i neste og da blir Bryggen neste stoppested.

God kveld!

Christine sa...

Detta va ein søte liten gjest. Tror eg hadde sotte stand by med kamera eg med denna gjesten utenfor.

Bjørg 47 sa...

Vi har dem på hytta, disse ugangskråkene som i tillegg koser seg med fugleegg, når det er sesong for det. Men søte er de !!!

HansHB sa...

Så søtt ekorn! Disse er flotte motiv!
Ha en fin kveld!