søndag 6. november 2011

Nesten mørkt

I dag var jeg så lenge på tur at det var nesten mørkt før jeg var hjemme.
Disse bildene var de siste jeg tok for dagen. Overskyet, tåke og november så lyset har ikke vært det beste i dag. Så heldigvis i dag hadde jeg med meg stativet i dag og det fikk jeg god bruk for.
Dere får nok se flere bilder fra dagens tur for det har vært en ualminnelig flott tur til et nytt sted. Og på grunn av cupfinalen fikk jeg ikke noen med meg så jeg gikk alene. Det var i grunnen litt kjekt også for da kunne jeg gå i mitt eget tempo. Les: da kan jeg stoppe så ofte jeg vil, rigge opp stativet og ta bilder uten at noen blir utålmodig!

13 kommentarer:

Beate sa...

Nydelige og magiske bilder!

Wenche sa...

Så vakkert og mystisk Gry :0) Jeg har ikke vært så mye på Kvamskogen, befinner meg på Voss i dag jeg da ;0)

Helene sa...

Så vakkert! Jeg oppdaget bloggen din på blogglisten, da jeg slapp mitt siste innlegg... og der så jeg bildet ditt:o)

Legger meg i rekken av følgere, for her var det masse inspirasjon å hente!

Heleneklem

Christine sa...

Ja, her har ikkje veret vært på topp her heller i dag.

Av, og te e det lika greit og gå aleina på fototur, for då sleppe me noen som mase, at komme du nå?

Ha ein super kveld.

Asbjørg sa...

Så utrolig flotte bilder!Nydelig stemning!

Anita sa...

Så vakkert! Var på vei heim igjen idag og kjørte langs fjordene. Nydelig lys, tåke og stille vann - men to utolmodige barn i baksetet og ei ferje å nå! Kamera som låg i veska ved siden av måtte berre bli liggende... Sukk! Jaja - det kjem vel ein ny mulighet. Og som eldstemann pleier å seie til med; "mamma du må huska å ta bilde med hove og tankane dine også! Ikkje berre kamera!" :-)

Bjørg 47 sa...

Godt at vi kan la cupfinale være ifred, og gå en tur alene. Intet er bedre, men jeg tok ikke med stativ !! flotte bilder idag, Gry.

Laura~Pretty Pix sa...

Your images are always so beautiful, it's a joy to visit your blog.

Sissel sa...

Kjempefine bilder!

Jeg kjørte over fjellet i helgen og det var så mange fine motiver jeg ville tatt bilder av, men denne helgen var det fotballen som var førsteprioritert..

Ha en fin dag!

Ninni sa...

Fantastisk maleriske bilder! Jeg er fortapt :)

HansHB sa...

Kjempeflott!

Marimari sa...

Utrolig fine bilder - særlig det øverste!!! :)

Ha en fin onsdag kveld!

Wolfgang sa...

Wonderful photos! Love the tones and this atmosphere.