tirsdag 1. november 2011

Halloween er feiet ut for denne gang!

Mørkt og guffent ute og regnet strømmer ned. På slike kvelder utover vinteren håper jeg at jeg klarer å motivere meg til å trene på å redigere bilder.  Men puhh, jeg har brukt flere timer på dette bildet under!

Dette er opprinnelig et hvitt tåkebilde uten heksen...  Jeg forsøkte utallige ganger å kopiere inn en ørn som jeg har men ikke tale om den lot seg kopiere :-)  Jeg måtte gi opp til slutt og da ble det en heks istedenfor!  Hvorfor ikke, det har jo vært Halloween og jeg skulle jo tross alt bare øve meg.  Og så har jeg endret fargen ved å legge til et blått lag.  Så det kan jo hende at dere får gamle travere utover høsten i ny drakt!

5 kommentarer:

HansHB sa...

Ble stilig det!
Ønsker deg en super start på november!

Hilda R.B sa...

Synes jobbingen ga resultater. Dette ble stilig!!!

Sissel sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar.

Men tror nok ikke at det er noe vinnerbilde, spesielt når jeg ser på de andre bidragene. Men det viktigste er at man selv er fornøyd, er det ikke!

Stilig bilde!!!

Ha en fin kveld!

Irene sa...

Artig forsøk, er sikker på at du fikser den ørnen etter hvert :)

Ønsker deg en fin uke .... grått her, men etter en fin helg så er det ikke så ille.

Ireneklem

Wenche sa...

Så flink du er, skjønner jeg har mye å lære. Tipper ørnen er der snart den også :0)