tirsdag 15. november 2011

Disen kommer sigende

Det er mye tåke for tiden, så bildene blir deretter. Hadde jeg vært mann tror jeg at jeg skulle ha omdøpt bloggen til å hete "Tåkefyrsten" eller noe....
Nå har jeg akkurat installert Photoshop Elememts 10, og det etter mye strev. Jeg hadde versjon 8 fra før og den gang fikk jeg en dvd, nå fikk jeg bare tilsendt en link (som jeg trodde var reklame) og uten noen anvisninger om hvordan det skulle installeres. Men selv om du kun får tilsendt en link via e-mail må du betale porto på kr 110,-! Forstå det den som kan eller vil. Det må ha vært en tung mail... ;)

Follow my blog with Bloglovin

6 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Kjempfint tåkelandskap! Litt mystisk. :)

Torunn sa...

Den linken har jeg fått også Gry, men ikke installert! Billig mail må jeg si :-) Nok en gang et nydelig bilde fra deg. Lekkert :))

Sissel sa...

Kjempeflott bilde! Og for noen farger! Det blir skikkelig stemningsfullt med den tåken som kommer sigende, nesten som om man kan se at den beveger på seg!

marit´s,,, sa...

Så trollskt og fint høstbilde.
Klem Marit.

Irene sa...

Herlighet, er det mulig? En smule frekt spør du meg, skal jammen ha en god grunn for å betale porto for å sende e-post! Jeg har også Elements 8 på min iMac. Artig å høre hvilke endringer du syns er bra.

Nydelig bilde, Gry. Trolsk stemning med disen som ligger over vannet.

Ha en fin kveld!

Irene :)

VALKYRIEN sa...

Å så vakkert! Dis over vann med slike farger rundt er jo bare trolsk!

Ellers var det jo en underlig sak å kreve kr. 110,- i porto for en mail da, har aldri hørt maken! Selv har jeg Elements 7, men har siden fått hele photoshop....som jeg ikke helt har funnet utav ennå... :-)