fredag 18. november 2011

Bak neste sving

Hva finnes bak neste sving? Bare fantasien setter grenser!
For egen del kunne jeg ha håpet på vann. Ikke fordi det ikke har kommet nok i hodene på oss i dag men fordi vi er på hytten og noen hyttenaboer har sørget for at alle blir uten vann i helgen.... Så vi kan jo si at det er hell i uhellet at det bøtter ned ute så vi slipper å gå så langt for å finne. Det er jo ikke akkurat drikkevann så jeg får holde meg til rødvin istedet! :)
På bildet skinner solen, men soltrålene er "fake" de har jeg lagt på i ettertid. Neste steg blir å finne ut om disse strålene kan få en annen farge mer gylden f.eks.

7 kommentarer:

RuneE sa...

Litt solstråler gjør seg - mye bedre enn regn :-) Og så med litt rødvin til ...

PS Siden du nevner det: neste gang kan du prøve å ta bildet med absolutt minste blenderåpning (f.eks. f/22) og vidvinkel. Da blir solen nesten som en stjerne med stråler. Du kan også gjøre det hele litt mer gyldent ved å forandre fargetemperaturen (øke den).

Gry sa...

Takk for tips Rune, det skal jeg virkelig prøve!

HansHB sa...

Nikonstjerna er jo klassisk, - kreativt dette! ha en fortsatt flott fredda'!

Torunn sa...

Man trenger ikke vann bare en har rødvin...hi hi :o) Nydelig farge på bildet og strålene er jo....strålende!! Ha en fin fredags kveld. Skål.

MissMette sa...

- flott bilde og stilig med
solstrålene... Ønsker deg en
flott helg, Gry :) Klem fra
Mette

Anne sa...

Vakre farger i dette bilde.

Jge leser og suger til meg informasjon som Rune skriver først her. Trenger sårt å lære jeg også!!

Wenche sa...

Synes dette var stilig :0) Skjønner jeg har mye å lære...får vel kaste meg på noen kurs snart både i fotografering og redigering...må bare finne tid først...;0)