lørdag 22. oktober 2011

Tilbake til Tokagjelet

Tilbake til Tokagjelet! Denne gang med stativ og lommelykter. Like mye tåke som forrige gang var det også.
Ungene var også med denne gangen som altmuligmenn, fotomodeller, lommelykt- og stativbærere (stativet er vekselsvis bazooka eller artelleribatteri) Lommelykt var jammen bra og ha når jeg skulle stille inn kameraet!
I huleåpningen til venstre fosset det ned med regn, så her kunne vi ha fått oss en gratis dusj! Men med ungene på slet var det ikke tid til å eksperimentere med filter, lange lukkertider etc.

14 kommentarer:

RuneE sa...

Artig! Det ser ut for at både du og "de små" har fått lekt seg skikkelig :-)

Jeg håper det var i en gammel tunnel dere stod ...

Κωστής Τζαγκαράκης sa...

Beautiful.
Costas

Bjørg 47 sa...

Og det var mange år siden jeg var her. Flotte bilder, som ga meg minner tilbake. Ha en flott høst. Liker headingen din veldig godt.

Sissel sa...

Kjekt å ha med seg noen små hjelpegutter..

Og for en utsikt! Kjempeflott bilde!

Ha en fin helg!

Irina sa...

Fairy land.
I could become a poet in such decoration..

Laura~ sa...

Wonderful images, beautiful landscape!
And I love your banner!

Dan the Mountain Man sa...

Great pictures! Makes me want to go there.

Dan the Mountain Man
Mountain Highs and Valley Lows
danmtnman.blogspot.com

Anita sa...

Kjekke bilder! Har aldri vert der sjøl, men har eit veistykke, gamleveien frå Dale til Voss, der ein finner likedan veier,tunneller og stup. Kanskje eg sku tatt turen der ein dag, inspirert av dine kjekke bilder! :-) Og at barna er medhjelpere og samtidig får bruke utsyret til litt leik er jo ein anna god ide, ja! ;-) Ha ein fin søndag!

Cryingbear sa...

Great landscape on the first one!

HansHB sa...

Nydelig bildeserie, høstfarger og tåkedekt landskap,- herlig!

BrandNewStudio sa...

ExcellentPictures

Irene sa...

Wow, flott utsikt .... jeg må google og finne ut hvor denne veien går, i tilfelle jeg kommer i nærheten en gang.

I:)

truels sa...

Det første foto er super flot - og det andet er super sjovt!

Håvard Flaatten sa...

Knallbra. Særlig nr 1
mvh
Håvard