torsdag 17. mars 2011

Våren kommer!

Våren kommer virkelig nå! I går varmet solen godt og plutselig vrimlet det med unger ute med både scateboard og sykler. Middagen måtte vente for her måtte vi være ute lengst mulig.


Men når solstrålene varmer lokker også hagesentrene.... Dagens fangst:

Noen stilker mangler blomst men de befinner seg oppe i den nye headeren!

P.S: Jeg holder på å lage meg en hjemmeside for å få en bedre oversikt over favorittbildene mine. Kikk gjerne innom! Natur og hage Jeg kommer sikkert til å endre på navnet på siden, jeg synes det er litt kjedelig navn men kommer ikke på noe bedre i farten. Så gode forslag hadde ikke vært så dumt!!!!

7 kommentarer:

Gateglimt sa...

Kjempefint vår/påskebilde.

Lykke til med å finne navn på ny blogg. Ingen dum idè å samle bildene i eget album elektronisk.

Ha en god kveld!

Petunia sa...

Våren har i alle fall kommet til bloggen din og et var et skikkelig løft å komme inn her!!
Oppe hos meg ligger snøen enda og i sted sluddet det... og var det ikke meldt sludd og snø til natten??

Dagrun sa...

Oj.. jeg har tom hjerne for tiden, men jeg skal tenke på det. Knallfint det første bildet. Det var virkelig håp om vår ja.

Lucy Corrander sa...

It's sometimes fun not translating - just seeing. Astonishing image at the top. The second is charming.

Lucy

Bare bilder - Pictures only sa...

Ny fin header har du fått, og det gir vårstemning helt hit.
Vi går en fin tid i møte nå.
Her meldes det regn, men det betyr snøsmelting, så helt greit i grunn.
Ha ei riktig god helg.
Berit.

RuneE sa...

Det første bildet har fanget mars i et nøtteskall (bare kikk ut av vinduet ...) :-)

Anne sa...

Joda vi finner vår på de ulike blomstebutikker nå, vårfølelsen i for av så utrolig mye vakkert.
men her våknet en opp til snøvær i dag tidlig, men det ser ut til å rette seg etterhvert.
Håper jo på et tur ut i dagslys denne kjærringa, trenger det så sårt så sårt, litt luft og lys inn til sjela.

Ha en superkjekk lørdag du også Gry.