lørdag 12. mars 2011

Liten skigåer i stort landskap

Ganske så bra vær i dag men likevel utrolig lite folk ute på tur. Han her var omtrent den eneste jeg så!

Kanskje forklaringen var at jeg var for tidlig ute. Jeg måtte nemlig tråkke meg løype i nysnøen. Skikkelig tungt, eller skal jeg si kjempebra trening? Det er sikkert noen som undrer seg hvorfor løypen ikke går strakeste veien fra A til B. Men den er selvfølgelig lagt via de fineste trærene og de usleste skurene. Altså de fineste fotomotivene!

5 kommentarer:

Naturedigital sa...

Beautiful landscape Gry.
Costas

Gunsside sa...

Dette var lekkert, herlig bilde ;))

Gateglimt sa...

Veldig fint bilde, god stemning.

Bare bilder - Pictures only sa...

Koslig bilde:)

RuneE sa...

Den ensomme skiløperen gjorde seg som målestokk her i den imponerende naturen. Fint fanget!