mandag 27. desember 2010

Julekuler

Snø, kaldt og gnistrende sol ute, alt bare roper etter å bli tatt bilde av! Men jeg har vært benkesliter i en idrettshall uten vinduer for å se minsten spille julecup i fotball....
Jeg har i stedet lekt meg litt med mine favoritt julekuler. Her er det "ekte" resultatet.

Samme bilde men med effekter. Jo flere jo bedre....

Vanligvis når jeg redigerer bilder husker jeg aldri på slike effekter. Hver gang må jeg bruke masse tid på å finne frem igjen til noe jeg har gjort før.

6 kommentarer:

Jørgen Carlsen sa...

Dejlige billeder.Jeg glemmer også hvad jeg skal gøre af og til.
På dansk er det julekugler. Staver man forkert, og skriver julekuller, har man fået nok af julen.

RuneE sa...

Det er utrolig hva en kan få til når en leker litt :-)

Bare bilder - Pictures only sa...

Nydelige julekuler Gry, og det er moro å leke litt med redigering:)
Fortsatt fin romjulskveld til deg:)

anne -moseplassen sa...

Nydelige kuler! Gøy å leke med effekt :)

Og så må jeg si jeg flira veldig av trostefruen din, min trost blei jo så lei av å vente på at vi skulle flytte oss fra matfatet at han bestemte seg for å ignorere oss og bare spise i vei uansett hvor nær vi kom omtrent.

God jul Gry!

Alberto Oliver sa...

Jeg liker best. . . begge to!!
Ha en fortsatt fin og strålende uke Gry.
Ja, heller å se gjennom vinduet hehe ;)

Klem

Irene sa...

Moro å leke seg litt ... men jeg har originalen som favoritt, liker den hvite bakgrunnen! Så delikat!