onsdag 29. desember 2010

Bunny lover!

Ute på tur la jeg merke til denne figuren og hvor fint lyset var.

Men plutselig så jeg at det er jo søsteren til kaninen vår Snehvit!!

Her har jeg ristet litt i treet over for å få litt snødryss i motlyset. Litt enkel hverdagsglamour... Det er ganske gøy å holde på slik også!

Eller enkel og enkel. Jeg forsøkte samme teknikk litt tidligere på turen, men uten en assistent ble resultatet bare masse snø i nakken min! Ikke enkelt å både holde kameraet klar og riste i trær samtidig :-)

12 kommentarer:

Bare Mio sa...

Fantastisk flotte bilder.

Anne sa...

:-) vet du Gry, mer skal ikke til for å skape litt glede, et øyeblikk av det rette lyset og bitte litt sol.

I morgen har jeg heldigvis fridag og jammen skal det blir godt og ut i dagslys, lei av å fare rundt i halvmørket med kamera.

Anneklem

Dagrun sa...

Hihihi.. jeg ser deg for meg. Veldig fint resultat!

Naturedigital sa...

Its beautiful Gry.
Happy New Year to you.
Costas

Jørgen Carlsen sa...

Det er meget fint set - ingen kan jo være i tvivl om at her er en snekanin.

Petunia sa...

Det hadde vært kjempehyggelig om du ble med på "Himmelsk" neste år! Man trenger jo ikke være med hver uke heller da, men dumpe innom når man har et bilde man vil vise!

Du leker deg ute du også!! Det er kjekt å se!! Jeg holder på slik jeg også - med Jølle (hunden vår)! Trekker i greinen så snøen drysser nedover han. Men nå har han begynt også. Hopper opp og napper i de nederste greinene og jeg har fått noen lass med snø nedover nakken den siste tiden. Men han har jo gått i god skole da, så hva kan jeg si;)

Ønsker deg en fin nyttårfeiring og så snakkes vi i 2011! Godt nytt år!

Bare bilder - Pictures only sa...

Herlig kaninbilde Gry:) ..og hva kunne man ikke gjort hvis man hadde en fotoassistent med ut på tur:))
Riktig godt nytt år:)

salige lavendel sa...

Dette var HERLIG hverdagsglamour!! =)
Flotte bilder.

TheOfficialFrenchie sa...

Hvor søt! Haha

Rune (Bildebloggen) sa...

Hehe, herlig funn du har gjort der, og ikke minst et kreativt etterarbeid med snødryss og øyer. :)

Gry sa...

Etterarbeid??? Å nei, her jobbes det i felten...! :-)

horoscope sa...

Thanks for revealing such precious information.I find this article useful for both beginners and skilled users, thank you!