torsdag 7. oktober 2010

Frøken Høstblad 2010

Mitt bidrag til Frøken Høstblad hos Moseplassen:

Det er to frøkener, så de har fått navnene "Frukt og Blome"!
De er ikke i hagen lenger men har fått komme i hus. En praktisk dekorasjon for når
Blome er død kan du bare spise Frukt....!

Når du planter solsikker i potter og steller dem etter alle kunstens regler blir de store - kjempestore. Men denne i dekorasjonen er rett og slett "leftovers" fra fuglebrettet! Jeg har hatt akkurat passelig store solsikker i ett par måneder nå. Jeg forer fuglene hele året og dermed så blir det sådd frø til forskjellig tid også. Praktisk og enkelt!

6 kommentarer:

anne - moseplassen sa...

thihi, samme her og, har solsikker her og der :)
Nydelig dekorasjon, så flott å bruke eplene slik.
Kjempehyggelig at du er med på konkurranse Gry :)

Bare bilder - Pictures only sa...

Nydelig bukett, og så nyttig da:))

Rune (Bildebloggen) sa...

Lekker dekorasjon og en artig sammenblanding, og ikke minst et lekkert bilde av det hele. Lykke til i Frøken Høstblad :)

God helg Gry!

Atelier Kari sa...

HeiGry! Takk for hyggelig kommentar på min blogg! Rypeblader har en spennende bladfarge om høsten. Din blogg er full av flotte bilder. Inspirerende. Ha en fortsatt fin helg!

Alberto Oliver sa...

Vakkert, praktisk og deilig!! ;)
Nydelig dekorasjon og igjen viser oss hvor kreativ er du.
Lykke til på konkurransen og vet du at regner med stemmen min =)

Anne sa...

Akkurat slik jeg liker det også Gry, litt sånn tilfeldig men allikevel stilig. Man tar det men har!!! både fra skogen og fra hagen, yes sir!

God tur til deg og familien ja, hørtes helt toppers ut med høstferie i de trakter. Ikke minst håper en dere får fint og flott vær, høsten er jo så vakker. Fine bilder er jeg overbevist om at du kommer tilbake med uansett.
Gleder meg til å se allerede.

Godklem fra meg tl deg, og som vi sier på sisse traker, `itj fårrå nålles` :-))