torsdag 3. juni 2010

Se på meg og lær unger!

SLIK skal dere bruse med fjærene!

9 kommentarer:

Anne sa...

Ikke bare en du en mester med kamera, men dine kommentarer å sjø, he he

SÅ glad du er blant oss jeg Gry!

Irina sa...

Looks like a dancing lesson. Great, as usual.

Rune (Bildebloggen) sa...

Slik skal det gjøres ja, de små har en god læremester der :) Pent bilde av dem, er det ikke artig å tenke på at de små der snart er like store som foreldrene, de vokser raskt.

Ha en fin kveld.

webruci sa...

Is that the mother or father? :)
With this all exibition I think it's the "man" he he he :)

Fantastic picture, funny and beautiful.:)

RuneE sa...

Den var bare elegant! Jeg ser ungene bøyer seg i respekt :-)

Siw Aina sa...

Hehehe, stiliiiig. Både tekst og bilde :))

Charlotte - FO² sa...

Wow, flott fanget bilde! kjempe stilig!

Ha en strålende helg.

Marit -Tusenfryd sa...

Herlig tekst til et herlig bilde:)
Jeg smiler mens jeg skriver:))

Jørgen Carlsen sa...

Smukt billede om prægning.