lørdag 1. mai 2010

Follow me!


Follow the red ribbons if you don`t want to get lost!

11 kommentarer:

Linda sa...

Den turen tar jeg gjerne:)) Flott bilde!
Fortsatt god helg!

jennyfreckles sa...

That looks enticing - the path invites me to walk in.

Anne sa...

Å kjæm!!!

Naturedigital sa...

Beautiful.
Costas

Ninni sa...

Å ja, gjerne! Der skulle jeg likt å gå :) Så vakker antur og vakre farver

RuneE sa...

One better than the "Yellow Brick road" :-)

Siw Aina sa...

Nyderlig natur. Tror jeg får ta med meg den sprekkferdige magen og de opphovnede føttene ut på tur i dag ;))

imanol sa...

hello estube viendo tu blog y me gusto bastante , sobre todo tus fotos son muy buenas un saludo desde ssevilla España

Sagatun sa...

Flott bilde
Liker fargene her.

Irene sa...

Flotte bilder du har lagt ut i det siste ... måtte oppdatere meg litt siden jeg ikke har hatt noe særlig tid til blogging i det siste. Og endene i flukt, utrolig bra!

Rune (Bildebloggen) sa...

Kreativ og genialt alternativ til blåmerkingen, pent bilde Gry med deilige farger.