fredag 26. mars 2010

Stone house



A stone house with a tree as a chimney !
For more images go to Aileni at Monochrome Weekend

28 kommentarer:

Dragonstar sa...

I like this. The snow has made all the patterns stand out. I could look at it for ages, and see so many things.

Lucy Corrander sa...

Gasp!

Lucy

RuneE sa...

Her er det bare å flytte inn - du har virkelig øyet med deg!

Sistertex sa...

I really love this one! So pretty, clean and cool. Bringing on a chill...burrr.

Aileni sa...

Nothing like a nice fir'.

Johnny Nutcase sa...

how cool is this!? I love that you spotted this, really neat photo, it's beautiful and creative.

Johnny Nutcase sa...

how cool is this!? I love that you spotted this, really neat photo, it's beautiful and creative.

Carver sa...

I love this shot and I like your caption too.

Anne sa...

Oj oj oj, trollet som bor der tror jeg :-)

Irene sa...

Om det ikke er trollet, så er det kanskje huldra? Fint fanget!

Og tulipanene ... jeg fotograferte de i dagslyset fra vinduet, stativ og den lukkertiden som var nødvendig. Jeg holder på å sjekke ut dybdeskarpheten, tar flere eksponeringer med både forskjellig blender og lukkertid. Håper snart at jeg kan kipse igjen i egen hage ... det er lykke for meg :o)

Ha en fin helg!

Kitty sa...

Absolutely stunning!

Anya sa...

Wow!!
Wonderful peaceful shot :-)

Greetings from The Netherlands
Kareltje =^.^=
Anya :-)

Rune (Bildebloggen) sa...

Luftig kåk som kan være hard å få opp døren til, godt sett og eksponert Gry! :)

Bengbeng sa...

wow.. i like this image

Gry sa...

Her må jeg nesten ile til å si at det var ikke jeg som så dette motivet, men mine barn! De reiste på vinterferie før meg og flinke som de er hadde de "plukket ut" noen motiver til meg!

Hege sa...

Utrolig bra sett! Kanonbilde rett og slett!

Marie Höglund sa...

Som en fjällstuga :-)

Suzi Smith sa...

Oh, I like this... you do see more each time you look.

Arya sa...

Nesten så en venter at steinen begynner og bevege seg og et to-hodet troll kommer til syne! :-)

James sa...

Cold and beautiful.

Evelyn Howard sa...

Beautiful, cold...
Reminds me of a graphite sketch...

Marit -Tusenfryd sa...

Kjempeflott bilde!
Men jeg er glad det ikke er meg som bor der:))

Ninni sa...

Der var du igjen med det kreative linseblikket ditt :) Flott bolig, dog litt for kladt etter min smak :)

Sylvia sa...

The idea of a tree in the chimney is brilliant. Those old fallen houses bring a sense of nostalgy, but then... Life goes on. Excellent photo. I would like to see it without the snow...

Nydia sa...

Sweet! You have the eyes of a child. Loved the image...

Kisses from Nydia.

Alberto Oliver sa...

Jeg tror det må være for sikkert ett Tomtehus. En god øye for bilder har dine barn ja. Kreative og søte bildene dine alltid er Gry, derfor jeg liker de mye mye mye. =)

Randi sa...

utrolig!! for ett bildet!!

Håper du får en finfin påske

Dr. Ricardo Marcos-Serna sa...

Hallo. Dette er min første kommentar, men ikke første gang visitu bloggen din. Utmerkede bilder. Et land med fantastisk landskap misunnelsesverdig. Bilder å flytte følelser. Takk for deling og gratulasjoner. Fortsett å dele sin verdensanskuelse.