torsdag 11. mars 2010

A dull day



For more skywatch pictures, go to Skywatch Friday

28 kommentarer:

Spiderdama sa...

Vakkert bilde! Og jeg tror jeg skimter noen flotte fjell bak der:-)

Randi sa...

Så vackert med slöjorna som hänger över landskapet - verkligen effektfullt! Snyggt fångat!

Benikos place sa...

MAGIC !!!

Elisabeth sa...

Wow...what a fantastic shot! Excellent (as always).

Kcalpesh sa...

Beautiful! Would definitely love to frame it and hang it on a display in my house! :-)

Sylvia K sa...

Fantastic shot as always, Gry!! Love your composition and it would make a beautiful framed picture for anyone's home! Enjoy your weekend!

Sylvia

Rune (Bildebloggen) sa...

Magisk stemning, kjempefint bilde!

Hege sa...

Eventyrstemning dette - tusser og troll tenker jeg når jeg ser bildet! :)

Flott bilde!

Your EG Tour Guide sa...

The dull day made a fantastic photo! Really nice!

Anne sa...

Ikeke akkurat godvær på dine kanter heller om dagen nei ser jeg, men vakre bilder DET blir det :-)

Jane sa...

Lovely shot, and I love the header too. Thanks for sharing:)

Yogi♪♪♪ sa...

Beautiful snowy photograph.

Carver sa...

The scenery is very textured and interesting. Wonderful sky and landscape combined.

Johnny Nutcase sa...

Really beautiful landscape - love the fog and cloud cover!

kyungmee sa...

wonderful image..not dull!!! Beautiful asalways:)

Arija sa...

A wonderful shot. Norway is so deliciously scenic with beautiful clear light.
I love the fox in your header, an extarordiary shot indeed!

Clueless in Boston sa...

Simply beautiful and majestic. What does a "not dull" day look like? :)

clairz sa...

That's a wonderful photo. Your header is an amazing shot!

Alberto Oliver sa...

Jeg likte så mye denne bildene, det kunne brukes til og med for å sette det inn på en turistannonse.

Ninni sa...

Dette var utrolig lekkert! Jeg som er en sky-elsker, falt totalt for de smygende skyene som svøper inn åssidene. Vakkert :) Du er helt utømmelig på flotte bilder du :) Og takk og pris for det!

Eaglesbrother sa...

As your title says..a dull day...I think the clouds engulfing the mountain tops add a bit of mystery.

Great Capture.

LadyFi sa...

Not dull - it's dramatic!

Tunes Photo sa...

Altberto, jeg tror ikke det er så mange turister som vil besøke Norge når de ser det dårlge været....

Müge sa...

Absolutely beautiful! very very beautiful! Your header photo is adorable too! :-)

Linda sa...

looks like the sky is descending to earth.

Laura Hegfield sa...

Stunningly beautiful photo!

eileeninmd sa...

A beautiful scene and an awesome photo!

Alexander sa...

Beautiful snowy landscape. Lovely surroundings.

Alexander
Alex's World! - http://www.kakinan.com/alex