fredag 5. februar 2010

Rust

Et hengsel jeg kunne ha tenkt meg som smykke!

6 kommentarer:

Hege sa...

Det er vel de som hadde bare demontert denne og laget smykke! hehe...

Men rust gjør seg også godt på bilder! :)

Ha en fin fredag Gry!

Rune (Bildebloggen) sa...

Følg med i kommunen når eldre hus skal rives, da kan man være heldig å gjøre noen gode "kjøp" :) Rust er pent, og visst kan den brukes til så mangt :) God helg Gry.

Gallow sa...

I like how the rust brings out the red colors in the wood.

Alberto Oliver sa...

Jeg tror rust som smykke er en god ide, ettersom det ikke er gull alt om glimrer. skjønhet kan befinne seg hvor som helst, hvis man har øyne for det.

Ninni sa...

Jeg falt helt i staver over dette bildet. Ikke bare fordi jeg elsker rust, men det matchende fargespillet i bildet var 'breathtaking'. Mykt treverk og røfft metall. Vakkert!!!

Miriam Elisabeth sa...

Enkelt og nydelig!