lørdag 27. februar 2010

Leaving home!

En liten dråpe som skal ut i verden.

13 kommentarer:

viking sa...

Et pent skudd. Måtte den bare få følge av flere !

Hege sa...

Jeg må leke meg snart jeg også altså - liker jo slike bilder sååå godt!

Ha en fin lørdagskveld! :)

Fotograf Trine Bjervig Tønsberg Vestfold sa...

Godt fanget :).. og utrolig bra tittel!!

Irene sa...

Herlig bilde .... har noen lange istapper hengende fra taket, men er det fremdeles kuldegrader! Vinteren varer heldigvis ikke evig. Snart skal mine smelte og da skal jeg stå klr med kameraet!
Ha en fin lørdagskveld Gry!

Elin sa...

Minimalistisk og pent!!

Rafael sa...

Sometimes, the slimplest things are the greatest.
here where i live it's impossible to take shots of icycles except if i go with my camera to a giant freezer.
great shot, and i like the tittle

have a nice weekend!

Gallow sa...

I've seen a lot of icicle photos this year. What I like best about this one is the background. It really highlights the icicle. Nice work.

Sylvia sa...

It's great that it's already melting down. I've had enough cold for a lifetime this year!

Anne sa...

Vår?? vÅr?? VÅR??? hvor er den, æ kjæm!!

Ninni sa...

For et mesterverk å fange en vanndråpe på vei ned på den måten! Gleder meg til å høre drypp drypp ute :)

Rune (Bildebloggen) sa...

Ut i verden og bli til intet, flott tittel og knallbilde av den reisende dråpen. Ha en fin søndag.

Owen sa...

Hi Gry, this is beautiful; guess we are all leaving home sooner or later...

Was away for a while, but was just looking through your recent posts. Particularly enjoyed your "Joy of Shopping" photo. Please take a look at a photo I posted a while ago here :

http://magiclanternshowen.blogspot.com/2008/09/end-of-world.html

It shows what your photo will look like when the snow melts...

Cheers

Charlotte - FO² sa...

Lekkert!!