lørdag 27. februar 2010

Jubileum!

For et par dager siden slo tanken meg. Er det ikke omtrent 1 år siden jeg startet denne bloggen? Jammen var magefølelsen riktig! Så i dag feirer jeg 1-års dag!



Bildene fra det første innlegget:






















Det var tydeligvis grønt og fint her for 1 år siden. Kan nesten ikke huske hvordan det var....

Så utrolig mye som har skjedd iløpet av et lite år. Nytt kamera :-) alle turene, feriene, og livet ellers. Lurer på om det har skjedd like mye når jeg ser tilbake neste år.

Jeg har også flyttet innholdet i hagebloggen min Villniss over hit. Den blir slettet om ikke så lenge. Rydder i skuffer og skap altså.

14 kommentarer:

Irene sa...

Grattis med ettårsdagen! Ja tiden går fort ... særlig når en har blogging som hobby, det har jeg fått erfare!
Jeg har forsøkt å finne igjen stedet jeg leste om hvordan en lager rammer på bilder i Photoshop, tror det er denne; http://www.transonline.no/nor_to_publishing/photoshop_tutorials/ps_picture_framing.html

Lyyke til!

RuneE sa...

Gratulerer med dagen :-) Du er kommet langt på det året - fortsett som du stevner!

Spiderdama sa...

Gratulerer! Du har masse flotte bilder og er til inspirasjon for andre:-)
Ha en flott helg!

Tone sa...

Så flott! Gratulerer så mye med ett års jubileet! I kveld skal jeg ta et glass vin for deg ;-)
Ha en strålende helg!

Randi sa...

1 år er ingenting det...raser av gårde:-) gratulerer med året som er gått.
Nydelige bilder :-)
Ha en fin helg

anne - moseplassen sa...

Gratulerer med ett år!
Håper du forsetter å hageblogge også da :)

Irina sa...

Happy birthday to the blog, Gry! This blog is a gem, thank you so much for super photos of breathtaking Norway.
I just thought today that it was time to change the colour of the background of my blog...

Juni sa...

Gratulerer med dagen!
Det kan være lurt å rydde litt av og til. Jeg går med akkurat samme tankene som deg, men har ikke kommet frem til hvordan jeg vil ha det ennå.

Jeg flytter med deg:)

Birdman sa...

Quite nice-- I enjoyed all the color!

webruci sa...

Happy Birstday:)
You started in great your blog. What a pictures...
I remember nearly all, I had no blog in this time, and I just finish to made my wife blog.
She was who find your blog and call me to see some pictures like never see before:)
I can tell you, your blogs was my first inspiration to start take photos and made a photoblog, and thank you for this. I will drink in this aniversary a cup of vine with you:)

I love the header image of VILLNISS, don't forget there:)

Hugs from me and my family:)

Alberto Oliver sa...

Gratulerer kjære Gry. 1 år og 741 følgere etter, jeg ønsker på svært mange bilder mer. Takk for inspirasjon også, ettersom du riktigt inspirerede meg å begynne med photo hobby, for magisk, og for å bære over med forferdelig norsk mitt. =)=) Skål!!! og enda mange mange år mer for bloggen din.. :)
Klem

Rune (Bildebloggen) sa...

Gratulerer med dagen på bloggen, et år går veldig fort, og det er ikke lett å huske hva som var når, godt vi kan bla i minner på bloggene våre, friske opp minner og få tanker om nye reisemål og nye utsnitt. Håper feiringen gikk fint :) Flotte bilder var det også!

Tunes Photo sa...

Thank you all for nice comments!

kyungmee sa...

beautiful images!! Wonderful work!