tirsdag 16. februar 2010

Abstrakt rosa


En lilje som har fått "maleri effekt"

11 kommentarer:

RuneE sa...

Effekten ble noe spesiell, ja :-)

PS Dersom jeg får lov å si det, så tror jeg at bildet ditt er så bra at det hadde gjort seg bedre som "seg selv" :-)

Crescendo sa...

Beautiful shots here ! Congrats

Hege sa...

Stilig effekt! Selv om jeg også er litt enig med RuneE.

Irene sa...

Moro å prøve litt forskjellige effekter ... originalen får vi kanskje se senere?

Margaret Pangert sa...

Wow, Gry, you are an Impressionist! Beautiful colors and effect. Love, me xx

Rune (Bildebloggen) sa...

Det var stilig, fikk fram fargene på en ny måte her :)

Sylvia sa...

Really wonderful colours. Excellent work.

Anne sa...

YES!!!! tenker jeg etter å ha sett og lest dine siste innlegg her Gry, i den hula der passer jeg med mine rustredskaper ja :-) oh håret ikke minst, he he Slike spennende plasser er jo bare så morsom å utforske jo, utrolig barnslig jeg sjø...

Alberto Oliver sa...

Ja, ja, en maler er du!! flott effekt var det. Det er alltid god å utprøve, synes jeg det.

Sarah sa...

I love the colors. Gry, you have such talent - a true artist!

Ida sa...

Kreativt og lekent.
Stilig effekt.