tirsdag 19. januar 2010

Gått av hengslene?



10 kommentarer:

RuneE sa...

Godt fanget - ger nytter det ikke med olje en gang!

Sagatun sa...

Flott bilde ser veldig kaldt ut:)

Siw Aina sa...

Dette der kaldt ut. Flotte bilder.
Her er det nå +4 og det er såpeglatt og det drypper *sukker tungt*

Hege sa...

Brrr...

Nydelig bilder, og utrolig bra å se slike motiver!
Her er det også litt mildere nå. Skitten snø, som minner om potetmel når du går i den. Sånn blir det med salting...

Ha en kjempefin kveld!

Rune (Bildebloggen) sa...

Ja, hvem kan ikke gå av hengslene noen ganger, hehe. Nydelige kontraster som får fram kulden veldig pent. Fine bilder!

Anne sa...

:-) jeg smiler godt her jeg sitter, ord og bilde gikk så utrolig godt sammen, og denne gode følelsen skal jeg ta med meg til sengs denne kvelden Gry :-)

Natti natt

Alberto Oliver sa...

Uff!! Det er veldig kaldt der.
Oh, jeg blir klar over det nå, om hva "gå av hengslene" betyr. =)

Dagrun sa...

Flotte froststrukturer i begge bildene.

(Smiler litt av Alberto O., ikke lett å forstå norske uttrykk nei).

Alberto Oliver sa...

Dagrun =)=)=)

SVada sa...

Me like