søndag 24. januar 2010

Detronisert

Au, au, au, 3 timer på skøyter merkes for en gammel skrott! Men det er på en god måte! Jeg kan virkelig kjenne på kroppen hvor kjekt vi har hatt det i dag. Jeg er litt mer usikker på om jeg sier det samme i morgen tidlig....

Egentlig kan jeg legge skøytene på hyllen nå. Jobben er gjort, ungene er bedre på skøyter enn mor! Og det er jo det vi som foreldre ønsker, er det ikke?

I år er faktisk første vinteren ungene har kunnet gå på skøyter ute på vann og ikke i ishaller e.l!

5 kommentarer:

Hege sa...

Det gir meg "gode" minner fra fjor vinter - første vinteren min sønn var på skøyter. Og min første på 18 år eller noe sånt.

Når han falt så måtte jo jeg snu - det var liksom lettere inni hodet enn på isen. Stooooore U-svinger - før jeg klarte såvidt å komme meg tilbake til poden som lå på isen og småsutret!

Men i år gikk det så meget bedre - med oss begge to! Artig altså!

Owen sa...

"I wish I had a river,
To skate away on"...

--- Joni Mitchell

Rune (Bildebloggen) sa...

Uff, ja det er nok dagen etter som er verst :) Håper du er på beina etter skøyteturen.

SVada sa...

Åja, det er skøyting på store vann ute i skogen som er de beste skøyteopplevelsene! Men hvilket vann er det som ikke er snødekket nå...? Har de brøytet?

Tunes Photo sa...

Det er nok noen som har brøytet et intrikat mønster på Svartevannet ved Kollevåg. Ungene har også vært der i gymtimene på skolen, så der er god plass.