mandag 21. september 2009

Klar for utskyting!

Peonfrø klar til å erobre verden.

Krise - PC`en min med bildene mine har kræsjet! Så nå låner jeg mine sønners PC`er, men det er jo på nåde..... Jeg har jo back-up av de aller fleste bildene mine bortsett fra de som er tatt siste ukene. Så slik sett er det ikke helt krise. Men å være uten PC.... Og jeg har hatt litt av et strev med å oppdatere ungenes pc`er. Vi har ikke vært flinke til det ser jeg. Nå må bare Gubben skynde seg hjem og "fikse" min for meg - eller kjøpe ny... ;)

5 kommentarer:

Alberto Oliver sa...

Hello Gry. Hope you can solve your computer problems soon. Meanwhile, enjoying your pics. That of Hirtshals was so nice, did you visited Skagerrak seems very calm and nice in summer, unlike the intimidating and stormy aspect it shows during the wintertime. Regards

Rune (Bildebloggen) sa...

Det er vel det største marerittet man kan oppleve hvis man ikke kjører daglige backuper av materialet, huff det er fort gjort å glemme det. Håper dere får orden på maskinen igjen. Stilig bilde, og ikke tvil om at denne er klar til utskyting :)

webruci sa...

Is certainly a nightmare. Two years ago we have the same problem with only some back-up. I hope you can resolve this crash because we miss your beautiful and creative art:)
...just like this!
Wonderful.

Takk.

Siw Aina sa...

Det der er en situasjon jeg ikke tørr forestille meg en gang *iiik*
Håper dere klarer å berge den!
Flott bilde foresten :))

José Ramón sa...

You have a very interesting blog.
Greetings from creativity and imagination photos of Jose Ramon