torsdag 6. august 2009

Festung Europa

"We Shall Fight On The Beaches" words of Winston Churchill. But the Germans intended to fight on the beaches too... These bunkers was a part of the Germans Atlantic Wall during World War 2


Når jeg zoomet in på disse bildene på PC`en så dukket opp et hode her og et hode der. Slik er det å ha med seg to guttunger til slike omgivelser.....

Håper danskene har denne under observasjon.... Jeg må innrømme at jeg lurte på om jeg ikke gjorde noe dumt når jeg gikk under her.

Nesten idyllisk:
Posted by Picasa

13 kommentarer:

Verônica Corrêa sa...

Olá visitei seu blog! Gostei muito!
Grande abraço!
http://academiacameriniag.blogspot.com/

Dagrun sa...

Fantastisk sted! Du store min. Flotte bilder av det også.

Anne sa...

Du store min!!
Så utrolig spesiellt Gry. Ler nesten her jeg sitter jeg for tror jemman jeg hadde sprunget ltt vilt der jeg også :-)

Sarah sa...

Incredible! These are such wonderful images Gry. I love seeing the world through your lens. Just amazing.

BluesVox sa...

Fantastic captures indeed. Such great eye

richard sa...

Impressive bunkers.

Rune (Bildebloggen) sa...

Det der var spesiellt og stilig, noe sånt har jeg ikke sett før, nydelig lys du fanget det i også! Det så litt usikkert ut under der, men hva gjør man ikke for et godt bilde :) Veldig pene alle sammen.

BluesVox sa...

According to my chart the full moon was a little past midnight on Thursday morning GMT. That put it here at around 6pm or so yesterday. I think she read Thursday as it was but early am unless I am wrong which may be too lol

Margaret Pangert sa...

Amazing how they were built to be beautiful and lasting. The test of time... The roiling skies in these photos are incredible, too.

RuneE sa...

Imponerende bilder av byggverk son viser idiotien i all krig.

PS Takk for kommentaren! Den eneste "hemmeligheten" heter Polafilter, og jeg tviler på at det stilner stormen :-)

365 Tage sa...

I accidentally found your blog - you take marvellous pictures!

Ninni sa...

For et flott og spennende sted! Ante ikke at det befant seg noe slik i Danmark, og sååå mange ganger som vi har vært på Jylland. Hvor er dette stedet? Vakre bilder Gry, den turbulente himmelen gjør sitt til det dramatiske fotoobjektet :)

Sagatun sa...

Kjempe flotte bilder.
Flott når du får med utsikten ut mot havet også.