tirsdag 23. juni 2009

Water mirror

Water lillies still without flowers.

15 kommentarer:

Dan sa...

Så enkelt og så vakkert. Dette bildet tror jeg du visste ville bli bra når du så motivet;-)

aristide sa...

sempilcemente bello ma imparero' anche io tranquilla che ti rubo l' idea...

BluesVox sa...

So cool, I love the reflective quality you have captured. Thanks

Tunes Photo sa...

Tja, Dan. Noen ganger ser bilder bra ut i kameraet når du sjekker, og så blir du skuffet når du ser det på PC`en. Eller omvendt, slik som det forrige bildet jeg har på bloggen her. Det så IKKE bra ut i kameraet slik at jeg ikke brydde meg om å ta flere bilder. Hadde jeg gjort det hadde jeg kanskje fått speilbildet klarere. Men det er vel det som kalles å lære?

Aristide, posso vedere? :)

Rune (Bildebloggen) sa...

Rent, pent og enkelt, men du verden så flott det ble. Gøy når man ser så stille vann som det der :)

Sylvia sa...

You show me a world I only could dream of. It is exactly as in my imagination. What wonderful photos! What peace and life they transmit. My husband has a dream of Norway, and he is certainly right!

rh-bilder sa...

Perfekt!

Anne sa...

Du verden du verden, dette er et blinkkudd utenom det vanlige ja, enkelt og så flott at en skal lete lenge etter noe mer lekkert Gry.

Som en liten familie står de der jo :-))
mor far og barn

Hocking Hills Gardener sa...

How wonderful. I am amazed that the water was so calm without a ripple to get your photo. Very pretty.

Margaret Pangert sa...

I thought the same thing as Hocking Hills--what, no ripple or no shadow? Perfect! The photo is pristine.

Svein sa...

Som de andre: Enkelt og pent!

mami☆ sa...

extreamly quiet

Randi sa...

Ett perfekt bildet! igjen! :-))

Ja da skjønner jeg grunnen.Moro og bli satt pris på:-)

Tunes Photo sa...

I havn`t noticed the lack of shadow Margaret! The picture is taken late in the evening with the sun low on the sky. And the water has reacted as a reflector.

tusen sa...

Dette var helt uimotståelig!
Så enkelt,stille og vakkert!