tirsdag 9. juni 2009

Tvinde waterfall

18 kommentarer:

Svein sa...

Flott foto av en flott foss.
Jeg har nok flyttet noen "turistfoto" av den på Google Earth bort fra Bergen og Fjellveien til en bedre plass ovenfor Voss :-)

addicted to life sa...

amazing!

Hocking Hills Gardener sa...

What an amazing waterfall. thasso many directions and ledges. Just wonderful.

RuneE sa...

Nydelig! Brukte du stativ? Ser du har brukt 1/e5 sekund. En sann glede å se.

Nå gjelder det bare å finne seg en skikkelig foss...

Tunes Photo sa...

Ja Rune her har jeg brukt stativ. Jeg var tilbake på det samme stedet to uker etter og litt senere om kvelden i håp om å få tatt et bedre bilde. Men da var snøsmeltingen mye mindre og det var så lite vann i fossen at jeg ikke tok noen bilder i det hele tatt. Så det var muligheten som ikke kommer tilbake på en stund.

Rune (Bildebloggen) sa...

Utrolig flott sted, så fint det var når vannet hadde funnet seg så mange veier, lekkert bilde!

Charlotte sa...

dette var utrolig lekkert!! Kjempe flott komposisjon :)

facetask sa...

woow ....!!! this's very goog and realyy more beatutyfull

BluesVox sa...

Looks like a great place to hear as well as view. Thanks for sharing such a beautiful place. Take great care.

Heges fotoblogg sa...

Et kjempeflott bilde! Første gangen jeg er innom her :-) Nå har jeg kikket igjennom flere av bildene dine og jeg må si du tar mange lekre naturbilder. Fantastisk lys i mange av bildene dine!

Tunes Photo sa...

Så hyggelig at du liker bildene Hege!

May sa...

wow.. where is here? sorry.. I do not understand your language well.. just guess.. hehe

I must try there.. so beautiful.
you r lucky coz you already been there.. so beautiful..

Ashtonian sa...

Is this Sweige?

Tunes Photo sa...

No, Ashtonian is "next door" - Norway at Voss.

Ninni sa...

Majestetisk og vidunderlig flott bilde - igjen! En imponerende foss og like imponerende at du har greid å fange den

Claudia sa...

Suas fotos são maravilhosas,quando
estou apreciando, tenho a impressão
de estar lá no local da foto.
Parabéns!!!!!!!!1
bjos
Claudia

fotoboksen sa...

For en flott foss, og du har tatt et spennende bilde av den!!

Tamy sa...

i really love the waterfall picture!!!! it's amazing ^_^