onsdag 24. juni 2009

Sommerhilsen fra vest!

Posted by Picasa
Noen som ser hva dette er? :)
Nå tar jeg sommerferie med hagebloggen til skolen begynner igjen. Vi er så mye ute at det blir lite tid til å sitte foran PC`en, slik at det blir litt halvhjertet og det ønsker jeg ikke. Det er jo temmelig ironisk, nå er det ikke tid til å drive med hageblogg og om vinteren handler hagebloggen om alt og ingenting.... Jeg kommer fremdeles til å oppdatere fotobloggen min frem til vi reiser på ferie. Men der skriver jeg ikke så mye det er mest bilder, så det er ikke like mye arbeid bak.....

Jeg håper på at det blir en fin sensommer og høst med bloggen, og jeg håper dere stikker innom igjen da. GOD SOMMER TIL ALLE!

6 kommentarer:

Juni sa...

God sommertid til dere alle!

Det ser jammen ut som han står lagt vest i landet vårt gutten din. Kanskje han har plassert seg på hjemstedet sitt?
Artig:)

Randines hageblogg sa...

God sommer fra meg også!

Flott sommerlig bilde med sjø, svaberg, gress og bare tær...

Gamleheksa sa...

Riktig God Sommer til dere også! Gleder meg til vi "ses"(kanskje heller snakkes) på bloggen til høsten.

Ellea sa...

God sommer til deg også Gry!! Jeg kommer til å savne deg og bloggen din gjennom sommeren.

Mete sa...

God sommer til deg og dine!

Rita sa...

Så stilig det var med gress-norges-kartet da :) Er det på hjemstedet deres han står? Jeg er elendig på geografi (jadda-jeg-rødmer.....) så noe stedsnavnforslag har jeg ikke :)

God sommer!