tirsdag 16. juni 2009

SkyWatch

 Posted by Picasa

16 kommentarer:

RuneE sa...

Du er jammen tidlig ute - men så blir jeg den første til å kommentere!

Jeg likte den måten du hadde komponert det på, enkelt uten noen dikkedarer. Jeg har en fornemmelse av at du har stått på Bygarasjen og tatt dette, men jeg har tatt feil før.

Tunes Photo sa...

He, he jeg er ikke med på den "Sky watch fredag" Jeg antar at det var den du mente? Og, nei du tar ikke feil. Jeg var på vei for å hente poden på togstasjonen fra sin første tur. Og da måtte jo kameraet være med!

Tiggerlily sa...

it's nice to look at your shots... so relaxing. keep it up!

Tunes Photo sa...

Thank you Tiggerlily!

BluesVox sa...

Du trenger anskaffe noen flotte bilder virkelig. Takk for deling og for besøk og kommentarer. Jeg nyter tiden min her.

Svein sa...

Pent foto!
(Selv om jeg personlig egentlig misliker dette bygget og plasseringen... :-)

Tunes Photo sa...

Jeg har ikke noe i mot selve bygget - hadde det bare lagt i en storby.... Det hører ikke hjemme i en småby som tross alt Bergen er. (Nå banner jeg sikkert i kirken....) Sperrer utsikten mot Ulrikken gjør det også.

Svein sa...

TAKK !!!!!
Nettopp derfor.

Charlotte sa...

Heidu... du skrev at du også var i Danmark på ferie... bli med da vel? Er dere på Jylland? Kom igjen så kan vi kjøre dit sammen!!! :) hihi :) Og jeg mener det :) Photowalken i Danmark starter klokka 14.45 her er link til Lederen og siden på Photowalken i danmark http://worldwidephotowalk.com/odense-c--fy-dk/
Jeg var forøvrig inn på siden hans, og han er en sinnsykt flink fotograf, så dette tror jeg kommer til å bli kjempe bra!! :)
Uff nå følte jeg meg litt masete her, men er litt engasjert, og littebitt nervøs for å dra på heelt alene :) hehe...

Tunes Photo sa...

Påmeldt Charlotte! Jeg gleder meg masse, men er også veldig spent. Jeg har aldri vært sammen med andre "fotografer" før.....

Rune (Bildebloggen) sa...

Stilig utsnitt du har tatt her :)

Charlotte sa...

Ååå så moro!!! Nå gleder jeg meg ennå mer :) Vi er i nærheten av Ebeltoft, kan du ikke sende meg en mail så holder vi kontakt :) mailadressen min er: cstandal@gmail.com

Jeg fikk heller ikke noe påmeldingsbekreftelse, så jeg sendte lederen en mail, og fikk svar om at jeg var med i mailen han sendte i retur, han virket kjempe hyggelig. Du kan jo også sende en mail, bare for å være sikker?

Margaret Pangert sa...

Perfect angle to catch the reflection and the sky! Also like the "geometry" of the photo.

Randi sa...

Ett flott og annerledes bildet!

Heges fotoblogg sa...

Stilig bilde!

Er det OK at jeg linker til siden din, lettere å finne deg igjen da :-)

Tunes Photo sa...

Bare hyggelig Hege!