onsdag 17. juni 2009

Kraftig vind

 Posted by Picasa
Det har vært nydelig sol siste uken, men for en vind. Isende kald nordavind, og det har vært helt umulig å ta bilder av blomster! Her er imidlertid en forblåst hvit peon. Det var ikke akkurat lett å ta bildet....!

Det er synd med dette været. Dvergsyrinen blomstrer ennå, og nå har akkurat duftskjærsminen begynt å blomstre. Det er jo liksom meningen at hagen skal fylles av dufter, men her blåser jo alt bort! I dag har det vært mildere men selvfølgelig, da kom regnet. Nå ønsker jeg meg skikkelig sommer!

3 kommentarer:

Juni sa...

Slik har det vært meste parten av tiden her også. Det er utrolig vanskelig å ta bilder når blomstene vaier fra den ene siden til den andre, men du har klart det flott:)

Gamleheksa sa...

Det vil seg ikke riktig denne sommeren. Bare noen kilometer herfra har det vært nattefrost. Og nå kommer vinden i kraftige kast. Jammen tar det på de stakkarene som bor ute i bed og potter.

Ellea sa...

Jeg holder på å bli sprø av denne vinden! Tror nesten jeg foretrekker regn og vindstille jeg.......