fredag 29. mai 2009

Peonia

 Posted by Picasa
 
Posted by Picasa

13 kommentarer:

Anne sa...

Du og du så flotte de, og så store opp mot en maur da :-)) og jeg, jeg har nå ligget og studert en maur i dag jeg også, et noe stresset dyr du..., ikke mye sofakrok der nei.

Ha en kjekk fredag kveld, jeg sitter nå her med et glass vin, musikk på stereon og ser på været som blir bedre og bedre!!!

Dagrun sa...

Så nydelige farger! Flott lys i bildene.

Rune (Bildebloggen) sa...

Maur er ikke enkle å samle på minnebrikken, de er stort sett borte før man får fokus :) Pene, varme og behagelige bilder. God helg.

K Soucy sa...

The close up of the peony is stunning. I have white ones in my front yard. Check out my blog at Eye of the beholder.

Tunes Photo sa...

He he Rune. Jeg skulle ta bilde av blomsten og helt tilfedig gikk mauren forbi....

BluesVox sa...

Vakre bilder! Jeg elsker peonia og hvordan maur hjelpe dem åpne for Bloom. Takk for deling av skjønnhet.

Whitney Gray sa...

i am enamored. http://enamored-alifeofindulgence.blogspot.com/

Emma J sa...

I love your insect on flower photos - the bugs become beautiful through your camera.

Tunes Photo sa...

Thank you Emma J!

~ love the art ~ sa...

this is awesome !! VISIT MY PHOTOGRAPHY BLOG ALSO

beautyshoot.blogspot.com

a.h? sa...

HERMOSO! me dejaste impactada :D
los colores son sorprendentes, y el detalle de la hormiguita me enamoró!

Jønne-bønne sa...

Hej Gry!
Det er et rigtig dejligt Peon billede!
Tillad mig i øvrigt at spørge hvordan du får tid til at "behandle og redigere" alle de billeder du tager??

Tunes Photo sa...

Nei, jeg får nok ikke tid til å redigere alle bildene jeg tar. Det må jo bli fullt engang av usette og ikke gode nok bilder. Å slette er vanskelig.....