onsdag 6. mai 2009

Løytnantshjerte

Posted by Picasa
Løytnantshjerte. Egentlig burde de ha navnet "Små piker" Bare se på det rosa, det er akkurat som håret til småjenter med musefletter! :)

Jeg ville ha asparges til middag, men synes de var altfor dyre i butikken så det ble squash istedet. Middag var godt fortært da jeg kom på at vi nå har aspares i hagen.... Sånn kan det gå.

Jeg ser plommetreet vår er helt dødt! Ikke vet jeg hva det kan være, det har vært friskt og fint frem til nå. Det blir et savn for ungene til høsten og plommene uteblir. Og den som nå hadde fått en stamme slik at den kunne brukes til å feste en hengekøye i! Det er visst ikke meningen jeg skal få late meg....

7 kommentarer:

Sigrid sa...

Nydelig bilde :-)

Så synd med plommetreet,da. Har det vært toalett for en hanhund eller har du gnagere i jorda?

Gry sa...

Ikke det jeg vet om noen av delene. Dersom det er gnagere ville jeg vel ha sett hull i plenen?

Véronique et Yannis sa...

THis flower is wonderful, en français we call it: "coeur de marie" if I translate it's mean marie's hart" funny, no!
Véronique

Emilio sa...

http://deciloquequierass.blogspot.com/

Good Bloog my friend!! Congratulations!!

good luck!! See you!

Juni sa...

Flott bilde av løytnantshjerte, en vakker blomst.
Det var synd du mistet plommetreet ditt.
Kanskje du må kjøpe deg en slik hengekøye som Gamleheksa viste på bloggen sin?

Sagae sa...

Du er så flink til å ta bilder! Den av prydeple var også nydelig. Din hage er litt forann min - er nok en stund enda til min prydeple er i blomst

Coffeedoff sa...

Wonderful photos