tirsdag 5. mai 2009

The creek

 
Posted by Picasa

10 kommentarer:

Svein sa...

Pent foto!
Det er en lignende elv/minifoss i skogen jeg går, men klarer aldri å få til et slikt naturlig lys.

Tunes Photo sa...

Takk Svein. Jeg har oppdaget at det er veldig vanskelig å ta bilder av rennende vann. Spesielt siden jeg ikke har stativ og filter (ennå). Men her lå selve bekken inne i en veldig mørk krok. Kroken er mørkere enn det som fremkommer på bildet. Men jeg skulle ønske jeg kunne ha fått steinene i forkant mørkere.

Monica sa...

Nydelig blogg her - utrolig masse flotte bilder!
Legger meg som følger jeg :-)

Ta også en titt på min andre blogg: http://fotomorro.blogspot.com
Akkurat nå er det en fotokonkurranse her, så bare hiv deg på!!!

Margaret Pangert sa...

Just an incredible waterfall! and then the matching white of the stones in the foreground to the white foam of the fall.

damonharrison sa...

hey, i really like your blog, just hoping you could follow me as well? no pressure or anything haha, just trying to build a following. have a great day!

Joshua sa...

Very nice photos and great blog!

Blue sa...

Very nice!

I saw your blog, there are many beautiful photos.

Greetings from: http://silent-passenger.blogspot.com/

Ninni sa...

Fossen ser ut som et brudeslør som fanges av vinden, lekkert bilde!

BluesVox sa...

I love that shot very cool indeed

salome sa...

bella foto