søndag 19. april 2009

The Sleeping Lady

Posted by Picasa

From my garden.

13 kommentarer:

Korea-Seoul-Map sa...

very nice blog! ^^
Do you know Seoul, Korea?
If not, feel free to visit my blog~
Have a wonderful day!
Thanks a lot! ^^

Pulsante sa...

Excelent photos....

Margaret Pangert sa...

Oh my God! She's beautiful! I wish I could see the rest of her--sleeping peacefully with grass and flowers covering her like a blanket?

xplorer sa...

thank you for visiting my blog ,life is more exotic back then in malaysia.But now everything was moving very fast and quite modern.When i saw your pic i miss living in a small town surrounded by nature.I do envy you , you are living in a very nice country

Pistacjowy Kosmita sa...

She is so beautiful! I love your blog!

Petunia sa...

Så flott bilde du har tatt:) Er det en statue du har i hagen?
Du tar veldig mange flotte bilder. Hvilket kamera har du? Har planer om å kjøpe meg et speilrefleks kamera når skattepengene kommer, men er så usikker på hvilket. Derfor spør jeg dem som har bilder som jeg liker om hva de vil anbefale.
Du har ikke lyst til å være med på ABC i ord og bilder meme vårt da? Man trenger nødvendigvis ikke skrive mye, men legge ut bilder av ukens bokstav. På fredag var det G og nå fredag blir det jo H. Man trenger heller ikke være med hver uke heller.
Det ville vært veldig spennende om du hadde vært med, for jeg likte bildene dine veldig godt!!!

Svein sa...

Fin ro og harmoni i det bildet. Venter vel på varme solskinnsdager nå....

Tunes Photo sa...

Margaret I`m impressed! Still it`s too early, but she will be covered with a blanket of clematis.

Petunia, det er ikke akkurat en statue mer en figur hugget ut av en steinhelle. Men hun ligger i hagen min (vår...)ved siden av steinbenken.
Jeg har et Nikon D90 kamera som er ganske så nytt så jeg er på prøve og feilestadiet ennå. Jeg ser det er mange av hagefolket som er med på ABC`en. Jeg får se på fredag om jeg hiver meg på.

Amos2526 sa...

Hello my friend.

Have a nice day.

http://netbook-notebook-computer.blogspot.com/

Mike sa...

Came across your blog via the 'Next Blog' button - you have wonderful photos! I will come back again...

ulion sa...

Flott dette ja, fint motiv.

kingthisme sa...

I like this picture. So sweet. A simple true picture.

DUTA sa...

Superb photos! i like very much the "sleeping Lady".