onsdag 22. april 2009

Peon i solnedgang!

En peonknopp i kveldsol:
Posted by Picasa

Jeg er bare innom i full fart. Minstemann har bursdag i morgen og det skal bakes etc. Jeg forsøkte å komme meg ubemerket ut på kjøkkenet for å begynne på kaken men det ble kjappt oppdaget av minsten, som så ropte på broren. "Kom og hjelp!" (Gudhjelpe.... ) Ellers er det ikke så lett å få hjelp men nå.... Vi var ferdig ca kl 21 og da skulle selvfølgelig boller og visper slikkes. Toppen var da de fikk beskjed om å gå å legge seg. Nei det kunne de ikke for de hadde spist så mye sukker....

Jeg så fugletrekkbildet mitt fikk 2.plass hos Moseplassen! Takk til de som har stemt!

6 kommentarer:

Min Verden Hanne sa...

Jeg blir helt "syk" av misunnelse. Her er det såvidt noen røde pigger opp av jorden og bare vi som vet kan se at her kommer en pion. Jeg gleder meg til de kommer skikkelig ja. Nydelig!

Thusnelda sa...

Gratulera med andreplassen, flotte bilder du tar og fin Blogg.

Rita sa...

Peonknopper!!! Herreminhatt, vi har nesten en meter snø enda........Du er heldig, du :)
Lykke til med bursdagen:)

Juni sa...

Gratulerer med minstemann!
Og GRATULERER med flott 2.plass.
Peonbildet ditt var nydelig.
Her er det og knopper på de tidlige peonene og jeg er så spent. I fjor snødde de ned da de så ut som de gjør nå. Vi fikk en masse snø i påska da og det var slett ikke bra. På en gammel peon som var full av knopper tror jeg det ble to eller tre blomster i fjor. Den overlevde og i år har den tatt seg noe opp - heldigvis - for det var en gammel peon fra min barndomshage.

Gamleheksa sa...

Nydelig bilde!

Gratulerer med minstemann. Ha en flott bursdag.

Ellea sa...

Gratulerer med minstemanm og 2. plassen!!

Peoner er bare så vakre, jeg tror jeg må ha meg en slik gitt!!