onsdag 15. april 2009

Irisblad

Irisblad på vei opp:
 Posted by Picasa
Dagens utearbeid:
1. Fikse sykkel.
2. Bruke 30-45 min på å lete etter hageutstyr ungene hadde fjernet.
3. Klippe bort gress/torv med håndsaks som hadde lagt seg på trakkhellene i plenen, samt klippe gress inn i mellom hekken. Jeg klarte nesten å overbevise en unge som var på besøk om at det var slik jeg klippet hele plenen..

Vi er jo så mye ute nå at det nesten ikke tid til å være her inne.... Og motsatt om vinteren da er det mye innetid og lite som skjer i hagen.

4 kommentarer:

Gamleheksa sa...

Det er herlig å endelig kunne gjøre litt ute. Her er to bed fri for snø, så det har jeg vært å pirket litt. Inne kan vi være om vinteren.

Tove sa...

Nydelige bilder av iris-blader!

Forresten så er jeg på en BloggHopping-runde etter idè av Charlotte i TurboLotte.
Her er reglene:
Gå inn på en blogg fra din egen bloggliste. Fra den går du så over til en fra dennes bloggliste, og så over til en fra dennes bloggliste osv.
Tusen takk for titten, nå hopper jeg videre;)
Hilsen Tove

Gry sa...

Jeg oppdaget akkurat en fin blogg hos Mete, uten at jeg hadde hørt om blogg-hoppingen!

Gamleheksa sa...

Takk for klematisråd. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvilket slag det er. Kjøpte godt merkede planter (på Plantasjen), men da de begynte å blomstre var den som var merket f.eks Polish Spirit plutselig lys rosa og slik var det med alle. Merkelappen hang på med fine bilder i andre farger, så denne gangen var det ikke jeg som rotet det til. Tenker jeg bare lar det stå til og lar det gamle være, så får vi se hva sommeren bringer.