mandag 20. april 2009

Diamanthjerte!

Posted by Picasa

Løytnantshjerte med diamanthjerte.... :)

I dag har det skjedd mye i hagen, utrolig at det går SÅ fort egentlig. Prydeplene har begynt å blomstre, jeg trodde nesten ikke mine egne øyne. Det er like før Løytnantshjertene kommer og en klematis står i knopp. Men seint hjem fra jobb er det ikke blitt noe hagearbeid i dag. Bortsett fra en runde for å plukke snegler, æsj. Tidligere har de tatt knekken på keiserkronene, nå er det kjempekonvallene som får gjennomgå. Det merkelige er at de tidligere har fått stått i fred for snegler.

7 kommentarer:

Gamleheksa sa...

Dere er jo nesten lysår foran oss når det gjelder vår og sommer. MEN vi slipper snegler (i hvertfall enda) så da skal vi ikke klage!

Gamleheksa sa...

PS. Løytnantshjerte er det fineste som finnes....

Ellea sa...

Det var da voldsomt sånn det har eksplodert hos dere da! Håper varmen kommer her også snart........

TurboLotte sa...

Oj!! Clematis med knopp???? Eller jo.. det har vel jeg ogå når jeg tenker etter. Alpina, ja.

Utrolig flott bilde du har tatt.

Sagae sa...

Prydeple er noe av det vakreste jeg vet. Må nok vente en måned til på min.

Anonymous sa...

I like how you photographie flowers and nature. I photographie flowers to but in my garden in France. I visit often your blog.
Véronique

Miriam Elisabeth sa...

kjempe flot bilde!