søndag 12. april 2009

Daffodils

 
Posted by Picasa

15 kommentarer:

Susan sa...

Vilken jättefin bild! ;)

Neogeminis sa...

very nice blog!:)

Runa sa...

Hei!
Koselig å titte innom andre fotobloggere. Jeg er ikke alene, tydeligvis :)

Jeg la ut mine "påskebilder" i går (blant annet av mine påskeliljer) :)

-Runa-

Youtubeunaplay sa...

que buenas fotos!!! de donde las sacas???
saludos

ulion sa...

Herlighet, så flotte blomster! Utrolig vakkert bilde!

Tunes Photo sa...

Takk ulion! Jeg ser bildene blir kuttet i høyrekanten her inne, men jeg håper det ikke ødelegger for mye.

GundaM sa...

Wow, blir helt satt ut jeg over dine vakre bilder her inne.... Du er jo proff jo;)

Vel, over til lysekrona. Det hadde virkelig vært noe det, lysekrone i drivhus! Sikkert stilig og kontrastfyllt!
Men drivhus har ejg ikke, innbiller meg det er for mye jobbing med det, har jo så masse andre jern i ilden ;0)

Ha en flott fotodag der ute siste dag i påska;)

Olive Tree Guitar Ensemble sa...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

April sa...

Beautiful flowers!

Orang jenis aneh sa...

nice..
see mine..
http://unik-news.blogspot.com

Stela Roibás sa...

I like your blog. Congratulations

amanda sa...

This photo of the daffodils makes me feel warm and fuzzy inside. I instantly smile. Its rainy outside and this photo lightend my spirt!

beautiful!

Esteban Abion sa...

Magnificas fotos muy coloristas y atractivas

Tunes Photo sa...

Such a nice comment amanda!

disa sa...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人