søndag 15. mars 2009

Kvelende

På grunn av den herlige duften har jeg hatt kapfrifol ved steinbenken. Men den ble fjernet i sommer pga den overtok helt naboene sine. Men jeg har tydeligvis ikke fått med meg alt, bare se hva som har kommet seg ubemerket opp:
<
Dagens hagearbeid har bestått i å fortsett der jeg slapp i går med bedene. Deretter bestemte jeg meg for å fjerne de selvsådde lammeørene i grusen. Til å begynne med synes jeg det bare var søtt, men nå hadde de begynt å bli for store. Det var faktisk flere ører i grusen enn i bedet....

Før og etter-bilde

Før - og etter. Og redskapskurven er med!

6 kommentarer:

Linnemi sa...

. . . . hva gjorde du med de lammeørespirene ? :)

Randines hageblogg sa...

Kaprifol er flott, men vokser fort og slynger seg rundt det meste.
Duften blir nok savnet, de dufter himmelsk!

Gry sa...

BIR fikk dem Linnemi.... (dvs søppelet)

Juni sa...

Jeg har og prøvd å fjerne et par kaprifolier, det går bare ikke - de vil ikke være med på den slags. Nå nøyer jeg meg med å holde den så nogenlunde i sjakk. Jeg liker dem så godt, men de ER kvelende for alt rudt. Her har de lagt sin elsk på et stort kristorntre.

Ellea sa...

Jeg har ikke kaprifol men skulle gjerne hatt, men jeg skjønner at det i såfall blir et livslangt forhold:-)

SizeGenetics sa...

I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I don't know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.