onsdag 11. mars 2009

Føling i fjæra?


I "gamle dager" dvs før guttenes tid ble søndagene ofte brukt til gallerirunder og avslutning på kafè. På stående fot kan jeg bare huske at vi har vært og sett på kunst en gang etter at guttene kom til verden. Det var forøvrig i Amsterdam og forundrer meg ikke om satte vi ny fartsrekord igjennom Van Goghmuseumet og Riksmuseumet...... Å ja, og så ett par "strandsjapper" i Danmark med keramikk og malerier. (som du sikkert kan lage nesten like godt selv)

Nå for tiden finner jeg "kunstverkene" i naturen, og det kan være vel så fint som ett maleri på galleri!






Ingen kommentar..... ;)

Kommentaren til yngstemann til dette bildet var: "Å det ser ut som kunst!"
Og jeg er enig i at rust gir flotte farger.

To som har funnet seg en beskyttende kokong.

Sild til pynt!. Her var kommentaren til minsten da han så bildet:
"Kan du fikse neglene mine....?"

8 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Fotografiene dine er kunstverk, kjekk hobby å fotografere og kjekt for oss som får se bildene...

Tove sa...

Så flotte bilder! Hm, gallerirunder ja, der satte du meg på en tanke. Det er jammen litt for lenge siden her også. Blir mest i forbindelse med ferieturer ol.. dere hadde nå jammen funnet mye fint i naturens atelier! Reneste kunstverkene!
Ha en fin dage, hilsen Tove.

Sigrid sa...

Det du greier å formidle gjennom kameralinsa di Gry, er da så absolutt kunst. Du går langt utenpå mange fotografer som lever av bildene sine (og som sikkert fotograferer med Hasselblad eller noe annet i den prisklassen)

Lucy Peach sa...

i can not read your blog but i hope you may understand a little english so that i may say "your photos are stunning and took my breath away the second i clicked on"
http://lostinapeach.blogspot.com/

Gry sa...

Oi så mange hyggelige tilbakemeldinger! Til og med på engelsk...

kerstins blogg sa...

Vackra bilder

kerstin1l sa...

Vackra bilder!!!

ELAINE ERIG sa...

Interesting blog!