lørdag 21. februar 2009

Til pappa



Minstemann synes pappa måtte få det samme som jeg fikk da jeg var syk. Dermed stod han 1 1/5 time på kjøkkenet og hakket frukt til pappaen. Fruktsalat med vanliljesaus(bildet) fruktspyd (uten chili som jeg fikk) og bjørnebærsmoothie til dessert.

Fra hagen:
Jeg har ett par meiseboller hengende ute slik at vi kan se dem fra kjøkkenvinduet, eller fuglefrukt som ungene kaller det. For at det skal gå kjapt og greit og skifte dem ut har jeg hengt kroker på tauene. Men nå har skjæra funnet ut hvordan de kan få dem av krokene....

4 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Flink gutt som lager sunn mat til pappaen!

Skjærene klarte også å vippe mine meiseboller av kroken, så nå bruker jeg gavebånd eller hyssing som jeg trer innimellom nettingen og henger dem opp i. Da får småfuglene ha maten i fred...

Ha en fin helg!

Juni sa...

Godt pappa også får litt oppmerksomhet.

Skjærene klarer å finne ut av det meste for å få tak i meisebollene. Etter st jeg begynte å legge dem i meisebollebeholdere har det blitt noe vanskeligere. De får bare tak i dem hvis de blåser ned og ligger på bakken.

Ellea sa...

Jeg tenker pappa ble glad for dette:-)

Anne på Moseplassen sa...

åå, nå ble jeg i godt humør!
For ett herlig ansikt :D

Skjæra er håpløs, altfor smart....