torsdag 26. februar 2009

Sjokkerende talent!


I dag da jeg kom hjem kom minstemann mot meg med hendene bak på ryggen, tydelig stolt av noe. Han forteller at han har malt ett maleri på ekte lerret på SFO. Men før han viser det til meg sier han: "Nå må du ikke bli sjokkert over talentet mitt!" :) Ingenting i veien med selvtilliten med andre ord.


Han har tydeligvis blitt inspirert over "diamantbildene" jeg tok for en stund siden. For bildet viste ett fjell, sol og en blomstereng. På blomstene var det iskrystaller, og disse krystallene laget så en regnbue.

1 kommentar:

Malys krok sa...

Ja du verden! Han må da ha talent! Var jo virkelig noe å vise fram. Fantastisk av en på 7.
Ser du sier at det våres. Ja sånn er det i dette landet. Blir nok en stund til jeg kan si det, men vi har fått lange lyse dager nå, så sånn ser vi jo at våren er i anmars.
Ha det godt! Og hils han med talentet! Hilsen Margit.