onsdag 18. februar 2009

Magnol-is!


Vårens magnoliablomstring er herved avlyst. En ting er litt snø, men her er det snakk om flyvende is! Dette overlever ikke knoppene.

Det begynner å bli en stund siden sist magnoliane blomstret fint. I fjor så det lovende ut lenge, men så kom frosten like før blomstene sprang ut. De ble derfor brunsvidde i kantene.












På bildet under kan dere se hvordan isen har lagt seg på den siden som vender mot været.



Jeg har fått noen utmerkelser og det er bare utrolig hyggelig, og også veldig overraskende. Det er nesten så jeg skulle ha tatt på finstasen à la Oscarutdelingen!

Fra Seascape:


Det er mange gode kandidater, og denne gir jeg videre til Lavendel Mio for sin koselig blogg.

Disse to fra Ellea:



Med fulgte disse fine ordene:
"Jeg velger å sende begge videre til en blogger som gleder meg alle sine flotte bilder, med både vakre, morsomme, rørende og interessante historier til. Gry, på Villniss med familie"

Jeg sender disse to videre til Metes hverdagstanker for at hun deler hverdagen sin med oss på en slik fin og ikke minst energisk måte. Det er også artig å få ett innblikk i skolelivet "fra den andre siden"

3 kommentarer:

lavendel mio sa...

Hei!!
Tusen takk for awarden:)Nå vart jeg glad:))
Nydelige vinterbilder.
Ønsker meg Magnolia...men er redd det er for kaldt her om våren.Skummelt med den vårfrosten:(
Har laget kollasjen sjelv. Min eldste sønn har innstalert et kjempebra program til meg, som heter PhotoSchape:))

Ha en fin kveld,klem:)

Mete sa...

Flotte, men triste magnolia bilder! Ser dårlig ut her også for magnoliaene... Men det er lov å håpe en liten stund til :-)

Også så utrolig hyggelig med utmerkelser, da! Tusen hjertelig takk - det setter jeg enormt stor pris på!

Ha en fortsatt god kveld!

Ellea sa...

Skummelt med sånne vårblomstrende, forvirrede magnolia gitt!